Tony Hsieh: Boldogság mint cégkultúra
A Zappos merészet álmodó vezérigazgatója elmeséli, hogyan vezetett addig példátlan sikerekhez a vállalati kultúra hangsúlyozása.
- Fizess 2000 dollárt az új alkalmazottaknak, hogy kilépjenek.
- Az egész céged maga legyen az ügyfélszolgálat, ne csak egy csapat azon belül.
- Az első számú prioritásod a céges kultúra legyen.
- A vállalkozásod vezetéséhez alkalmazd a boldogságkutatások tudományos eredményeit.
- Az alkalmazottak fejlődését személyes és szakmai segítséggel egyaránt támogasd.
- Igyekezz megváltoztatni a világot.
- Ja, és keress pénzt!
Őrülten hangzik?
Mindez a normál ügymenet része a Zappos.com nevű online kiskereskedelmi cégnél, ahol a bruttó értékesítési bevétel minden évben meghaladja az egymilliárd dollárt.
Tony Hsieh (a kiejtése: séj) 1999-ben 265 millió dollárért eladta a Microsoftnak a LinkExchange nevű vállalatot, amelynek társalapítója volt. Ezt követően csatlakozott a Zapposhoz tanácsadói és befektetői minőségben, majd végül ő lett a cég vezérigazgatója.
2009-ben a Zappos szerepelt a Fortune magazin legjobb 25 munkahelyet feltüntető toplistáján, majd ugyanebben az évben felvásárolta az Amazon - az ügylet becsült értéke a zárás napján meghaladta az 1,2 milliárd dollárt.
Első könyvében Tony az élete során - a limonádés standtól a pizzázón és a LinkExchange-en át egészen a Zapposig és még tovább - megtanult különböző üzleti leckéket osztja meg az olvasóival. Végső soron azt mutatja meg, hogy a boldogságot szem előtt tartva hogyan növelhetjük a profitot, a szenvedélyt és a céltudatosságot mind az üzletben, mind pedig az életben.
Cikkszám: mkonyvzappos1
Az egy termékre vetített szállítási költség alacsonyabb lehet, ha egyszerre több terméket rendelsz.
GLS futár 1 Ft - 15.000 Ft | 1490 Ft |
GLS futár 15.001 Ft - 20.000 Ft | 1290 Ft |
Személyes átvétel üzletünkben | ingyenes |
Átvétel GLS csomagponton | 1090 Ft |
20.000 Ft feletti kiszállítás/átvétel | ingyenes |
Utánvét díja | 420 Ft |